Retrospectiva anului 2024 în ceea ce privește Social Media
Ehe, lucru nou e lucru nou. Pentru cine nu știe, recent am reușit să schimb întreaga interfață a site-ului pentru ca voi să aveți o experiență de utilizare mai bună, dar și multe alte tool-uri interesante despre care vom vorbi puțin mai jos în acest articol.
Ei bine, pentru un prim articol pe această nouă interfață, m-am gândit să vin către voi cu o retrospectivă a anului 2024, cu cifrele atinse pe toate platformele de social media pe care activez. Aici mă refer la YouTube, Facebook (atât contul personal, cât și pagina oficială), TikTok și, nu în ultimul rând, Instagram.
Despre site, nu pot veni către voi cu cifre, fiindcă de-a lungul anului am tot avut ceva probleme cu Google Analytics, astfel că nu pot prezenta date concrete.
Așadar, haideți să vedem ce cifre au fost atinse pe fiecare platformă în parte, iar la final vă voi arăta și noutățile aduse acestui site.
Facebook – personal
Aici vorbim despre pagina personală de Facebook, unde sunt cel mai activ și unde sunt contorizate toate postările de la începutul anului 2024 până la sfârșitul acestuia.
Facebook – oficial
În schimb, aici vorbim despre pagina oficială de Facebook, unde, începând din acest an, am devenit ceva mai activ, iar acest lucru pare să fi adus o creștere neașteptată.
Așa că voi prezenta și diferențele dintre perioada anului 2023 și cea din 2024, pentru a evidenția aceste schimbări. (Denumirile par diferite față de cea personală, așa că le voi lăsa exact așa cum sunt scrise în Meta Business Suite.)
2023
2024
La fel și pe contul de Instagram, activitatea a fost una slabă în anii anteriori. Însă, în 2024, m-am decis să fiu mai activ și să schimb strategia de conținut, astfel încât să aibă un impact mai mare. Și exact așa s-a întâmplat.
2023
2024
TikTok
Pe platforma TikTok pot spune că, în acest an, am atins borna de 10 milioane de vizualizări, ceea ce mă bucură enorm. Așadar, iată și câteva date pentru anul 2024. (Menționez că platforma permite preluarea datelor începând cu data de 07.01.2024. Din acest motiv, am inclus datele până la 07.01.2025.)
Din păcate, TikTok Studio nu-mi permite să afișez cifrele exacte, ci doar valori rotunjite. Din acest motiv, voi include și un screenshot, astfel încât să puteți vedea exact ceea ce îmi arată.
YouTube
Anul 2024 a fost unul extrem de aglomerat pe zona de review-uri de produse prezentate pe YouTube, ceea ce a însemnat și o creștere a numărului de materiale, a numărului de abonați, dar și a numărului de vizualizări.
Noutăți site
Așa cum am menționat și la începutul acestui articol, am revenit în 2025 cu o schimbare majoră la nivel de interfață a site-ului, a materialelor publicate, dar și cu posibilitatea de a urmări și de a pune la favorite anumite subiecte, categorii sau chiar redactori ai acestui site.
Mai exact, la tab-ul denumit „Favorite” veți putea regăsi articolele salvate, categoriile de interes, dar și redactorii care scriu aceste materiale.
Apoi, am introdus funcția de „Interese subiecte„, unde puteți salva anumite subcategorii și categorii la favorite, dar și redactorii care scriu articolele de pe site.
După cum puteți vedea, materialele de tip Review sau Recomandări vor avea și un scor în funcție de notele acordate în urma categoriilor respective, dacă este o alegere Acceptabilă, Bună sau Excelentă, dar și la produsele recomandate cu stele, pentru a vă arăta care dintre acele recomandări merită cel mai mult atenția voastră.
Ba mai mult, fiecare material de tip review vor avea si o cocnluzie scurta la final alaturi de butonul de unde vi-l puteti comanda.
O altă funcție nouă pe care am implementat-o sunt categoriile de la Cuprins, care vă permit să citiți direct acea rubrică și să fie mai ușor de înțeles.