eMAG: Românii au cheltuit mai mult de Valentine’s Day decât de Dragobete

Mihai Jeliu
Mihai Jeliu - Tech Reviewer
1 Min Citire

Tendințe de cumpărături de Valentine’s Day și Dragobete pe eMAG

În luna februarie, pe platforma eMAG, cumpărăturile pentru Valentine’s Day și Dragobete au atins cote ridicate, cu clienții care au comandat atât cadouri pentru parteneri, cât și carduri cadou.

Iată ce căutări și comenzi au fost plasate în perioada îndrăgostiților.

Căutări și comenzi:

  • Peste 154.000 de căutări pentru termeni precum „iubit”, „iubită”, „soț”, „soție” sau „dragoste”.
  • Creștere de 18% a comenzilor pe 13 februarie (ajun de Valentine’s Day) și de 10% pe 14 februarie (Valentine’s Day) comparativ cu 2023.

Tipuri de cadouri:

Cel mai scump cadou:

  • O pereche de cercei din aur de 18K cu diamante maro și ametiste roz (7.454 lei).

Deocamdată Valentine’s Day pare să câștige în fața sărbătorii de Dragobete, beneficiind încă de notorietatea internațională cu care a intrat în mentalul colectiv și de susținerea brandurilor internaționale.

Mircea Tomescu, Chief Marketing Officer eMAG România, Bulgaria și Ungaria.
Distribuie acest articol
Tech Reviewer
Urmăriți:
Pasionat de gadget-uri, tehnologii noi și jocuri pe mobil. Cu o experiență de peste 9 ani în domeniul tehnologiei, ofer informații precise și corecte pentru pasionații de inovație digitală.
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *