Am aflat de la Webstock 2024 ce tip de conținut să creezi pe TikTok sau Instagram pentru a obține un rezultat bun
Zilele trecute am participat, cred, pentru al treilea an consecutiv la evenimentul Webstock și pot să spun că de fiecare dată am învățat ceva nou legat de Social Media. Fie că vorbim de crearea de conținut, de branduri, de strategii pentru influenceri, povești ale creatorilor de conținut sau răspunsuri la întrebări la care nu ai de unde să afli, și așa mai departe.

Pentru cei care nu știu, Webstock este cel mai important eveniment de social media din România, organizat de Evensys, unde moderator este Cristian Manafu.
Aici se adună anual comunități din domeniile marketingului, comunicării și mediului online, iar pe parcursul unei zile, participanții au ocazia să descopere cele mai noi tendințe din social media, prezentate de speakeri renumiți și apreciați în industrie.
Un eveniment deosebit la care vă recomand să participați măcar o dată, ca să vedeți câte lecții interesante despre Social Media puteți învăța de acolo.
Trecând mai departe, la eveniment a fost prezentă Adina Jipa (Chef Marketing Officer, Socialinsider), care ne-a prezentat o analiză destul de interesantă, care cred că ar ajuta mulți creatori de conținut, atât noi, cât și experimentați, în acest domeniu.
Adina ne-a prezentat câteva ilustrații destul de interesante, care arată ce categorii de conținut au un engagement mai bun pe platformele TikTok și Instagram.
Astfel, dacă ești un creator de conținut în zona de Tech, așa cum sunt și eu, poți analiza ce tipuri de materiale sau ce subiecte să abordezi pe respectivele platforme pentru a obține un rezultat bun.
Mai jos puteți vedea pilonii principali, precum Gaming, Auto, Parenting, Travel, Divertisment, Tech, Food, Sănătate și Educație.









Așadar, dacă ești un creator de conținut pe Instagram sau TikTok, sau influencer, cum se mai spune, și vrei să obții un rezultat bun din ceea ce postezi, aceste insighturi sunt destul de importante și cred că ar trebui să le folosești.